Hello, My name is Vitor I am Brazilian and I would like help, recently I have seen some adaptations in the batocera, like browser in the list, netflix in the list etc .... I intend to make a small room of entertaining in my house like a movie theater, like I use batocera on my pc x64 (installed in hd), and already has games and Kodi for movies, I just lack my IPTV, was when I came the idea will be that I can incorporate in the menu of the batocera ?.
in the case of my iptv it has for all platforms applications, pc, web, android etc ...
so how do i do that the pc and the android are the best it looks like subscription tv menu
Thank you and I'm sorry, I'm using google.
Olá, Me chamo Vitor sou Brasileiro e gostaria de ajuda, recentemente vi algumas adaptações no batocera, como navegador na lista, netflix na lista etc.... eu pretendo fazer uma pequena sala de entreterimento em minha casa como uma sala de cinema, como uso o batocera no meu pc x64 (instalado no hd), e ja tem games e o Kodi para filmes, so esta faltando o meu na IPTV, foi quando me veio a ideia sera que eu consigo incorporar no menu do batocera?.
no caso do meu iptv ele tem para todas as plataformas aplicativos, pc, web, android etc...
entao como eu faço isso o de pc e o de android são os melhores fica parecendo menu de tv por assinatura
obrigado e desculpa o ingles estou usando o google