I just did a new series of tests…. 😲
- “themes” folders: emptied
- “games” folders: emptied
- “bios” folders: emptied
I of course emptied the trash, and also restarted, or updated the list of games…. the problem remains the same: HARD DISK FULL
It’s hard to believe that the “saves” or “systems” folders account for all of my hard drive (+-280Gigas).
So here are the pictures.
(only the original rooms remain on it 47.5 Mo, yet in the bottom right corner my disk is full)
so as I thought and see, I have once again a problem with winne games!
Ormis put 3,000 arcade rooms, I "only put + - 40 pc games and tried them with proton or with lutris and nothing else. 😐
It is therefore “recurrent” that this system poses a problem, on the V31 impossible to launch rooms, on the V32 impossible to delete “x-moto” taken in download, and obviously one more problem on the V34 … .
After the untimely upgrade of graphics card in my opinion useless, I thought I was done with winne by changing pc and changing hard drive, obviously the fate persists!
The weirdest thing is that “normally games are running” like
- toki
- obelix xxl 3
-outrun 2006
- wonder boys dragon trap
- …..
Whereas here no, and under windows the games work perfectly.
I feel like I’m going to do like other times, stop with batocera, and go to retrobat because the more we have advanced, the worse it gets (5.25: Zero problem…..5.29: zero problem. ……) 😡
JON
FR
je viens d’effectuer une nouvelle série de test…. 😲
- dossiers “themes” : vidé
- dossiers “games” : vidé
- dossiers “bios” : vidé
J’ai bien sur vidé la corbeille, et aussi redemaré, ou actualisé la liste des jeux…. le probleme reste pareil : DISQUE DUR FULL
Difficile de croire que le dossiers “saves” ou “systemes” compte la totaliter de mon disque dur (soit +-280Gigas).
Voici donc les photos.
…
Donc comme je le pensais et le vois, j’ai encore une fois un soucis avec les jeux winne !
Ormis y mettre 3.000 rooms arcade, je n’ai fais “que mettre +- 40 jeux pc et les essayés avec proton ou avec lutris et rien d’autres” 😐
C’est donc “réccurent” que ce systeme pose problème, sur la V31 impossible de lancer des rooms, sur la V32 impossible d’effacer “x-moto” pris en download, et visiblement un probleme de plus sur la V34 ….
Apres les upgrade intempestif de carte graphique a mon sens inutile, je pensais en avoir finis avec winne en changeant de pc et en changeant de disque dur, visiblement le sort s’acharne ! ☹
Le plus étrange est que “normmalement les jeux sont sencer fonctionner” comme
- toki
- obelix xxl 3
- outrun 2006
- wonder boys dragon trap
- …..
Alors qu’ici non, et sous windows les jeux fonctionne à merveille.
Je sent que je vais faire comme temps d’autre, arreter avec batocera, et allez sur retrobat parce que plus ont avance et plus c’est pire (5,25 : Zéro probleme…..5,29 : zéro probleme…..) 😡
JON